English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وام قرض‌الحسنه‌ای که صرف آزادی زندانیان نیازمند شد

نیکوکار اصفهانی پس از طی تشریفات بانکی وام 500 میلیون ریالی خود را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد حضرت علی علیه‌السلام نیکوکاری که تمایل نداشت نام او فاش شود با حضور در دفتر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان و بذل مبلغی معادل 500 میلیون تومان زمینه آزادی یک مرد عائله‌مند را فراهم نمود.

نیکوکار یاد شده انگیزه خود را از این کار حمایت از آن دسته از نیازمندان مطرح کرد که با آبرو راهی زندان شده و علی‌رغم همه تلاش‌ها برای آزادی اما در تامین دیون ناموفق و سرشکسته بوده‌اند.

اسدالله گرجی‌زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با تقدیر از این اقدام حسنه اظهار کرد: بسیاری از نیکوکاران بدون ملائت مورد نظر در امر خداپسندانه آزادی زندانیان ورود کرده و به قدر وسع‌شان به مانند این خیّر اصفهانی که مردی بازنشسته بود همیار دربندان دردمند می‌شوند.

وی با اشاره به آزادی افزون بر 600 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات (جرایم غیرعمد) در سال جاری گفت: عمده منابع مالی مورد نیاز برای آزادی مددجویان ستاد دیه نه از طریق اعتبارات دولتی که از سوی همین خیرین خداجو تامین شده است.

گرجی‌زاده در خصوص شرایط زندانی مساعدت شده از سوی این نیکوکار نیک‌اندیش اظهار کرد: به سال 1392 مردی که جهت راه اندازی یک باب کارگاه ریخته‌گری به استقراض و دریافت وام اقدام نموده بود به دلیل تجربه ناکافی در کار متضرر شده و متحمل یک بدهی ده میلیارد ریالی می‌شود که در ادامه هرچند برای رهایی از مجازات حبس اقلام و تجهیرات خریداری شده را با قیمت پایین به فروش می‌رساند اما بابت الباقی رقم 500 میلیون تومانی از فرورودین سال 1397 راهی زندان مرکزی اصفهان می‌شود.

وی ادامه داد: به برکت این کمک اهدایی فرد مذکور که از ابتدای ورود به زندان تاکنون حتی یک روز مرخصی هم نداشته است در آستانه آزادی قرار گرفته و انشالله تا پیش از روز پدر و سالروز میلاد امیرالمونین علیه‌السلام از بند حبس رهایی خواهد یافت.

55

انتهای پیام /

 

 

۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶
تعداد کلیک: ۵۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.