English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۴۳ زندانی جرائم غیرعمد کرمان به مناسبت دهه فجر آزاد می‌شوند

رییس‌کل دادگستری استان کرمان از آزادی ۴۳ مددجوی جرائم غیرعمد زندان‌های کرمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله موحد در نشست هیات مدیره ستاد دیه کرمان با اشاره به این که از ابتدای امسال با تلاش‌های خیرین زمینه آزادی بیش از ۲۵۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد این استان فراهم شده است، گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمینه آزادی ۴۳ زندانی غیرعمد از سطح زندان‌های این استان فراهم شد که با آزادی‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شمار این مددجویان حمایت شده در کرمان از مرز 300 زندانی گذشت.

وی اظهار کرد: بر مبنای تعامل مثبت بین قضات و ستاد دیه تلاش می‌شود شمار مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده در استان کرمان تا پایان اسفند ماه به نسبت سال گذشته افزایش داشته باشد.

رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان کرمان گفت: طی سال جاری ضمن برگزاری ۱۵ جلسه هیات مدیره این ستاد، زمینه آزادی ۲۵۴ مددجوی جرائم غیرعمد با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان فراهم شده است.

وی با بیان این که هم‌اکنون تعداد ۱۷۹ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان تحمل حبس می‌کنند، افزود: 95 در صد این محبوسان را محکومان مالی ناشی از صدور یا تعهد مهریه شامل می‌شوند.

موحد با تقدیر از تلاش‌های کمیته صلح وسازش ستاد دیه استان یادآور شد: از 43 محکوم غیرعمد آزاد شده قابل توجه است تعداد ۱۷ مددجوی جرائم غیرعمد با جلب رضایت شاکیان و بدون پرداخت وجه آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۱۴
تعداد کلیک: ۴۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.