English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 90 میلیون ریالی دانش‌آموزان اصفهانی برای آزادی یک زن

گلریزان مجازی دانش‌آموزان، دبیران و اولیاء دبیرستان دخترانه اسطوره، واقع در ناحیه 2 استان اصفهان منتهی به آزادی یک بانوی 31 ساله شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «ف- الف» بانویی است که بعد از یک سال زندگی مشترک، با بی‌اخلاقی همسرش به جهت ضمانت بانکی گرفتار دادگاه شده و در ادامه به دلیل ناتوانی مالی خانواده در تامین بدهی 90 میلیون تومانی و متواری شدن شوهرش از ابتدای آذر امسال روانه زندان می‌شود.

همسر این زندانی به بهانه یافتن یک کار پردرآمد با همسرش خداحافظی نموده و پیش از ترک خانه از او به دلیل ضمانت کاری، یک برگه چک به ارزش 90 میلیون تومان در وجه کسی که به دروغ مدیرعامل یک شرکت نفتی معرفی شده بود، دریافت می‌کند.

مدتی بعد از رفتن مرد خانه، همسر بی‌خبر او متوجه می‌شود آن شخصی که چک در وجه او صادر شده مدیر نبوده و یک طلبکار است که همسرش بابت بدهی به او این برگه بانکی را در اختیارش قرار داده است.

در پی این اعتماد نابجا، بانوی 31 اصفهانی علی‌رغم تلاش‌های بسیار با حکم جلب شاکی رهسپار حبس می‌شود که بلافاصله پس از ورود به زندان نسوان، اقدامات ستاد دیه استان اصفهان برای بررسی وضعیت استحقاق مددجو و تحقیق در باب اعسار و نیازمندی او انجام می‌شود.

رسیدگی‌های انجام شده از سوی کمیته صلح و سازش و معاضدت‌های قضایی ارایه شده در نهایت به قبولی دادخواست اعسار منتهی شده و مقرر می‌گردد بانوی فریب خورده با اقساط تعیین شده، خودش نسبت به ایفای تعهدات اقدام نماید اما این بار وی در خصوص پیش قسط اول با مشکل مواجه می‌شود که این مشکل در نهاییت با همیاری ستاد دیه و همت مسئولین و دانش‌آموزان دخترانه دبیرستان «اسطوره» طی یک گلریزان مجازی، تامین و با واریز مبلغ 90 میلیون ریال جمع‌آوری شده به حساب اجرای احکام این خانم دربند از حبس آزاد می‌شود.

انتهای پیام /

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷
تعداد کلیک: ۶۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.