English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریالی مجلس برای آزادی زندانیان غیرعمد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس در تشریح جلسات این کمیسیون گفت: در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه به موجب موافقت کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ با الحاق یک بند به تبصره ۹ این لایحه، نشریات و مطبوعات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در سال آینده معاف شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه‌ها و نشریات در سال ۱۴۰۱ مشمول جز (۳) بند (ب) ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده نمی‌باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در نشست امروز به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند در جرائم غیرعمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی مترتب بر خانواده آن‌ها ناشی از حضور سرپرست خانواده در زندان، مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از منابع درآمد سالانه بندهای (ت) و (ج) ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث رانندگی ناشی از وسایل نقلیه، را به ستاد دیه کشور اختصاص دادند.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۵۸
تعداد کلیک: ۵۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.