English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یک زندانی با پول قلک‌های ۲ برادر مینابی از زندان آزاد شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان گفت: یک مددجوی جرائم غیرعمد با پول قلک‌های ۲ برادر مینابی از زندان مرکزی استان آزاد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: بدهی این زندانی رقمی بالغ بر 30 میلیون تومان بود که دانش آموزان نیکوکار مینابی با شکستن قلک های خود بخشی از بدهی این محبوس را تامین نمودند که به دنبال این اقدام حسنه شاکی پرونده نیز با گذشت بخش قابل توجهی از مطالبه زمینه آزادی مددجوی مذکور را فراهم نمود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تعداد ۳۵ بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیه حوادث کارگاهی یا تصادفات رانندگی با رقم بدهی حدود ۴۵۰ میلیارد ریال در سطح زندان‌های استان هرمزگان تحمل حبس می‌کنند که امید است به برکت روزهای دهه فجر و ایام پیش رو تا میلاد با سعادت حضورت امیر علیه‌السلام زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این افراد در روزهای باقیمانده از سال فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان اعلام کرد: در ده ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۵۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با رقم بدهی یک هزار میلیارد ریال از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام /

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
تعداد کلیک: ۵۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.