English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک باشگاه صنعت مس برای آزادی 5 زندانی غیرعمد در کرمان

با مبلغ اهدایی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان زمینه آزادی 4 بدهکار مالی و یک محکوم به پرداخت دیه حوادث رانندگی تامین شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان در معیت رئیس هیات مدیره و جمعی از مسئولین و کاپیتان این تیم ورزشی در محل ستاد دیه استان حضور یافتند و مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون ریال را در راستایی آزادی 3 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند.

موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اعلام این خبر گفت: همه ساله زندانیان بسیاری در آستانه سال نو از کمک‌های خیرخواهانه نهادها، ارگان‌ها، موسسات دولتی و شرکت‌های خصوصی بهره‌مند شده و بعد از ماه‌ها تحمل حبس به برکت این مبالغ واریزی به حساب‌های این نهاد حمایتی از بند رهایی می‌یابند.

وی با تقدیر از اقدامات خیرین در زمینه حبس‌زدایی از زندان‌ها افزود: در هفته مقاوت به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۶۳ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان آزاد شدند که با احتساب این نفرات از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 230 زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با بیان این موضوع که پرونده تمامی محکومین مالی جرائم غیر عمد استان از حیث نیازمند بودن و آبرومند بودن بصورت دقیق توسط کارشناسان ستاد دیه مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت : این ستاد با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با شاکیان پرونده تلاش دارد در بدو امر اختلافات و شکایات حقوقی به صلح بین طرفین منتهی شود که در ادامه با مذاکره با شکات به گذشت و اخذ تخفیف رضایت مندانه اقدام می‌نماید.

موسوی‌قوام در ادامه ضمن تقدیر از کمک مسئولین و بازیکنان تیم صنعت مس کرمان به آزادی محکومین غیر عمد استان بیان کرد: امیدواریم با آموزش به خانواده ها شاهد آن باشیم که دیگر هیچ مددجوی غیرعمدی در سطح زندان‌های استان نباشد.

انتهای پیام /

۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰
تعداد کلیک: ۵۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.