English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۰ زندانی مشهدی با بدرقه خدام رضوی

۲۰ زندانی زن و مرد در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و استفاده از رافت قضایی و با بدرقه خدام بارگاه منور رضوی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی مدیر نمایندگی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۶ زندانی زن و ۱۴ زندانی مرد هستند که با کمک خیرین و توجه ویژه قضات در قبولی اعسارها یا تعدیل اقساط بدهی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

وی افزود: در پی این آیین معنوی خدام بارگاه رضوی با حضور در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد پس از اجرای مراسم پرچم گردانی حرم مطهر و مولودی خوانی ضمن برگزاری آیین بدرقه جمعی از مددجویان جرایم غیرعمد به گفت و گوی با زندانیانی پرداختند که تقاضای مساعدت ستاد دیه را داشتند..

طوسی با اعلام آخرین وضعیت زندانیام غیرعمد این استان اظهار کرد: هم اکنون حدود ۵۰۰ زندانی مرد و ۱۶ زندانی زن به دلیل ارتکاب جرایم غیر عمد در استان زندانی هستند که دو سوم این محبوسان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات هستند.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خیران می‌توانند برای آزادی زندانیان یاد شده به ویژه بانوان دربند، کمک های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹،  کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.
وی ادامه داد: نیکوکاران نوع دوست برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت خیران هستند با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام /
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
تعداد کلیک: ۵۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.