English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱۱۴ زندانی جرایم غیرعمد فارس آزاد می‌شوند

مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان فارس گفت: با مشارکت خیران استانی در ۸ ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام تعداد ۱۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان فارس آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید رضا اسکندری اظهار داشت: با مشارکت خیران استانی در 8 ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام تعداد 114 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان فارس آزاد می‌شوند.

وی گفت: این مددجویان از زندان‌های شیراز، داراب، اقلید، مرودشت، لارستان، کازرون، آباده، فیروزآباد، استهبان، فسا، نیریز، نورآباد و جهرم هستند.

اسکندری با تشکر از خیران و نیکوکارانی که با کمک‌های مادی و معنوی خود این شرایط و امکان را فراهم می‌سازند، افزود: برای آزادی این زندانیان  مبلغی بالغ بر 100میلیارد و 259 میلیون ریال نیاز است که از محل اعتبارات ستاد دیه کشور، کمک‌های مردمی و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت می‌شود.

اسکندری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آزاد کردن زندانیان خاطرنشان کرد: با ترویج فرهنگ زندان‌زدایی گام موثری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته می‌شود.

مدیر عامل ستاددیه فارس با بیان اینکه شناخت نگاه ولایی سبب ماندگاری در خط ولی فقیه می‌شود، تصریح کرد: جهان‌خواران تلاش می‌کنند چهره زشتی را از جامعه اسلامی ارائه دهند بنابراین  وظیفه دشواری برعهده داریم.

۱۰ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۴۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.