English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گودی برای رهایی

جشن گلریزان جامعه ورزش استان کرمانشاه با عنوان پویش «نذر رهایی» برگزار و مقدمات آزادسازی ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه سه‌شنبه شب (7 دی‌ماه) در حاشیه آیین گلریزان جامعه ورزش استان که باحضور استاندار و جمعی از مسئولین کرمانشاهی برگزار شد، اظهار کرد: این جشن در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور جمع آوری کمک برای آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.

صابر رحیمی، افزود: در این مراسم معنوی که در آن به همت خیران نیک‌اندیش جامعه ورزش استان مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری شد زمینه آزاد ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد. اتفاقی که به نیت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیت آن شکل گرفت و به لطف خداوند توفیق شد در سن ۶۳ سالگی که ایشان در اوج افتخار و عزت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند همین تعداد محبوس نیازمند را از بند رهایی بخشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با قدردانی از خیران و ورزشکاران برای مشارکت گسترده در پویش «نذر رهایی»، گفت: امیدوارم در آینده نیز بازهم شاهد چنین مراسم باشکوهی باشیم.

برگزاری ورزش باستانی و اهداء حمایل پهلوانی به استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از سوی هیات ورزش زورخانه‌ای استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در برگزاری این مراسم که به میزبانی سالن شهید بهشتی اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بسیج حقوق‌دانان سپاه نبی اکرم صلی‌الله‌علیه و ستاد دیه استان مشارکت داشتند.

انتهای پیام /

۸ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۰
تعداد کلیک: ۵۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.