English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یلدای رهایی به همت ورزشکاران شهرکردی برگزار شد

جشن گلریزان برای آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت ایام فاطمیه و شب یلدا با همت هیات ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد راستینه، رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: سنت زیبای گلریزان و کمک به نیازمندان و در فرهنگ مردم استان قرار دارد و امروز پیشکسوتان ورزشی مانند همیشه در عرصه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیش‌قدم شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری نیز با تقدیر از همیاری خیرین در راستای حبس‌زدایی گفت: در این آیین با کمک اعضای هیات ورزش همگانی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری و زمینه آزادی سه زندانی فراهم شد.

حمید رضا حیدری افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان به کمک خیرین، ستاد دیه و گذشت شاکیان از زندان آغاز شدند و به آغوش خانواده بازگشته‌اند. محبوسانی که نه با سوء نیات مجرمانه بلکه صرفا به دلیل بدهی مالی، یا تعهدات مهریه و دیه در زندان بسر می‌بردند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۴۰ زندانی جرائم غیرعمد با مجموع بدهی بالغ بر۹۵۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

حیدری یادآور شد: ستاد دیه از سال ۷۷ در استان چهار محال و بختیاری فعالیت خود را آغاز نموده و در این مدت به برکت کمک‌های نوعدوستانه خیرین بیش از ۲ هزار زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

انتهای پیام /

۱ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶
تعداد کلیک: ۵۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.