English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هنرمندان یزدی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گلریزان کردند

هنرمندان یزدی در رشته‌های مختلف نمایش و موسیقی از خیرین خداجو برای مشارکت در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هنرمندان استان یزد با حضور در یک ویدیو از مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش «یلدای رهایی» دعوت به عمل آوردند.

در این ویدیو که به همت روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد دیه استان تولید شده، مهدی قانع و محمدصادق خواجه ای، مجریان توانمند صدا و سیما، فرشته سجادیه و سجاد اسماعیلی بازیگران تئاتر و سینما، صالح سلامت، هنرمند طناز استان، محمدحسین افروز و حمید خالویی از هنرمندان موسیقی استان یزد حضور دارند و کارگردانی این برنامه به عهده محمد جواد دهقان است.

یلدای رهایی، پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد از میلاد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و روز پرستار تا شب یلدا، ویژه آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد اجرا می شود.

نیکوکاران و خیرین می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز نمایند.

شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده و نیکوکاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام /

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۲
تعداد کلیک: ۵۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.