English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۷۰ میلیارد ریالی خیرین برای آزادی ۱۳۷ بانوی زندانی

همزمان با شب ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها مرحله نخست گلریزان آزادی ۱۳۷ بانوی زندانی جرایم غیرعمد در قالب طرح «نذر امام» برگزار شد و خیران ۷۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با تقدیر از حضور خیران هفت استان در این جشن گلریزان اظهار کرد: بنیاد کرامت رضوی، ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و بخش قابل توجه این خدمت از محل نذورات مردمی و همچنین مشارکت خیران بزرگوار به سرانجام می‌رسد.

استادآقا ادامه داد: بنیاد کرامت رضوی در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، جهیزیه زوجین جوان، آموزش‌های خانواده، کمک به تحصیل، زیرساخت‌های ضروری مناطق محروم، کمک‌رسانی در حوادث و بحران‌های طبیعی و همچنین خدمت به زائران در اربعین حسینی، در کنار مردم و به ویژه اقشار محروم بوده است.

وی با بیان مصداقی از اقدامات این بنیاد با مشارکت خیرین اظهار کرد: با تاکید تولیت آستان قدس رضوی، از آغاز شیوع کرونا در قالب طرحی با همراهی شبکه خادمیاران رضوی و با مشارکت نیکوکاران کل کشور با عنوان «سفره مهربانی» 500 هزار بسته معیشتی به ارزش حدود 200 میلیارد تومان تهیه و بین اقشار بی‌بضاعت توزیع شد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی به طرح «نذر امام علیه‌السلام» هم اشاره کرد و گفت: از دو ماه قبل طرح آزادی زنان و مادران نیازمند زندانی جرایم غیر عمد در سراسر کشور را  آغاز کردیم که تاکنون به همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و با کمک ستاد دیه کشور و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، 137 خانم در 25 استان شناسایی و معرفی شدند تا با چراغی که شما خیرین روشن می‌کنید و با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام بتوانیم تعدادی از آنها را آزاد کنیم و این کار خداپسندانه را برای آزادی سایر آن‌ها نیز ادامه دهیم

وی تاکیدکرد: هیچ کدام از این بانوان مجرم نیستند بلکه همه آنها به خاطر مشکلات اقتصادی، ورشکستگی و گرفتاری‌های خانوادگی دچار بحران شده‌اند و روانه زندان شده‌اند که باید کمک کنیم این مادران را به خانه‌هایشان بازگردانیم.

استادآقا افزود: مادران ستون خانواده هستند و در صورت زندانی بودن آنها، یک خانواده از هم می‌پاشد و به تبع آن، کل جامعه گرفتار مشکلات و آسیب‌هایی می‌شود. امیدواریم این مراسم مقدمه مبارکی برای اجرای امور خداپسندانه در حوزه‌های مختلف باشد تا بتوانیم در کنار هم و در حد توان‌مان، مشکلات مردم و کشور را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: با دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ 10 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت و امیدواریم این مجموعه معنوی به واسطه در اختیار داشتن سرمایه عظیم اجتماعی که باور عمیق مردم به حضرت امام رضا علیه‌السلام است بستر مناسبی برای رقم زدن طرح‌های بزرگ و نیکوکارانه را در کشور فراهم کند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: خیران عزیز سراسر کشور که می‌خواهند در این طرح مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق شماره تلفن ملی 138 اطلاعات لازم را کسب کرده و در پویش آزادسازی مادران نیازمند در بند، سهیم شوند.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۲
تعداد کلیک: ۶۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.