English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دانشگاه پردیس‌کرمان زمینه آزادی دانشجوی‌بدهکار خود را فراهم‌کرد

دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان با اهداء مبلغ چهارصد میلیون ریال زمینه آزادی دانشجوی بدهکار دیه خود را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،همزمان با روزهای آغازین ماه پر خیر و برکت ربیع الاول  دانشجویان پزشکی واحد بین الملل کرمان با برگزاری گــردهمایی با شکوه « پردیس تا فردوس » زمینه آزادی یکی زندانیان محکوم به پرداخت دیه این دانشگاه را در یک همت عالی فراهم کرده و  با حضور مسئولین دانشگاه ، اعضا ء هیئت علمی ، دانشجویان و جمعی از مسئولین استان در سالن چند منظور تالار پالیز حضور مجدد این دانشجوی رشته داندن‌پزشکی را در جمع علمی خودشان جشن گرفتند.

موسوی، مدیرعامل عامل ستادیه شعبه استان کرمان با تقدیر از این حرکت معنوی و اثرگذار گفت: واحد بین الملل پردیس بدهی این زندانی غیرعمد را که به مبلغ 400/000/000 ریال بود را با برگزاری یک جشن بزرگ تأمین و  زمینه بازگشت او را به آغوش گرم خانواده و هم دانشگاهیان فراهم کردند.

 وی با ارائه آمار کل زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد 213 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای کرمان تحمل حبس می‌نمایند که برای آزادی آنان مبلغی بالغ بر هفتاد میلیارد ریال نیاز است.

موسوی با بیان این مطلب که بسیاری از این افراد محبوس صاحب موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار بوده و تنها به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی یا دیه محکوم شده هم اکنون در زندان به سر می‌برند، گفت: اگر شرکت‌ها، همکاران و حتی همسایه‌هایی که یکی از اعضای و یا یکی از افرادی که در نزدیکی آنها یا در مجموعه آنها مشغول به زندگی یا کار است و حال به دلایلی ناخواسته و یا بر حسب یک اتفاق راهی زندان شده را شناسایی و در جهت آزادی او تلاش کنند، قطعا آمار زندانیان غیرعمد با همت و مساعدت‌های ستاددیه به رقمی ناچیز تقلیل پیدا خواهد.

۱۰ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۲۳
تعداد کلیک: ۱۴,۷۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.