English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افتتاح ساختمان جدید ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با طعم آزادی

ساختمان جدید ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و ۴ تن از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیین افتتاح ساختمان جدید نمایندگی ستاد دیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس کل دادگستری استان در سخنانی گفت: هرچند قانون برای صیانت از حقوق عامه مجازات حبس را در نظر گرفته است، اما آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه می‌تواند از بروز بسیاری از اتفاقاتی که منجر به جرم می‌شود پیشگیری کند.

احمدرضا بهرامی افزود: اصلاح زیرساخت ها، قانون و مقررات مهمترین اقدامی است که می‌تواند میزان جرم و جمعیت کیفری راکاهش دهد.

وی با تقدیر از همراهی خیرین خداجو در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری به برکت حمایت مادی و معنوی نیکوکاران نوعدوست تعداد ۱۰۳ نفر از زندانیان غیرعمد استان با رقم بدهی بالغ بر ۱۹۳ میلیارد ریال از سطح زندان‌های چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

حمیدرضا حیدری افزود: امسال بیش از ۳۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض خیرین از سوی ستاد دیه به زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شده است.

وی یادآور شد: با همدلی خیرین حقوقی و حمایت نیکوکارن حقوقی و در رأس آن‌ها یاری نهاد‌ها و گروه‌های جهادی امیدواریم جمع قابل توجهی از جمعیت 350 نفری زندانیان جرایم غیرعمد تا پایان سال از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

مجید صیادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز در سخنانی به عملکرد این نهاد مردمی پرداخت و افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها 4 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه با رقم بدهی بالغ بر ۹/۵ میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافتند که در فرآیند رسیدگی ۶ میلیارد ریال با بلندنظری طلبکاران مشمول گذشت شده است.

وی ادامه داد: در جریان استخلاص این محکومان مالی ستاد دیه یک میلیارد ۶۳۰ میلیون ریال در قالب کمک ویژه  اعطا کرد و تا میزان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از سوی بانک‌ها برای مشمولین کمک تسهیلات بدون سود اخذ شد.

صیادی اعلاک کرد: ساختمان جدید ستاد دیه استان در منظریه، خیابان شهید استکی، ابتدای خیابان شهید داریوش رضایی نژاد آماده خدمت رسانی به تمامی مراجعین واجد شرایط است.

انتهای پیام /

۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰
تعداد کلیک: ۷۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.