English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش ۲۱۰ درصدی کمک‌ها به زندانیان غیرعمد در استان مرکزی

رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان مرکزی از افزایش 210 درصدی کمک‌های خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین عالی قضایی و متعمدین برگزار شد، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری و ریاست هیات مدیره ستاد دیه استان مرکزی در سخنانی گفت: طبق گزارش‌های موجود مردم استان مرکزی در هشت ماهه ابتدای امسال بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان به امر خداپسندانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که رقمی در حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است رشدی 210 درصدی دارد.

وی افزود: در زمینه تراکنش‌های خیرین نیز بیش از سیصد در صد رشد داشتیم و از عدد 2400 به 7700 مورد مورد کمک رسیده‌ایم که با وجود برخی مشکلات معیشتی این همیاری قابل تحسین است.

وی بیان کرد: به برکت این کمک‌ها در 8 ماه نخست سال 200 نفر از محکومین جرائم غیرعمد (اعم از بدهکاران مالی یا محکومان به پرداخت دیات) از بند آزادی شده‌اند که این عدد نیز در مقایسه با سال گذشته که تعداد 172 نفر را نشان می‌دهد رشد فاحشی داشته است.

وی ادامه داد: با کمک‌های مردمی خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم چندین مرتبه محکومین مالی زیر 50 میلیون تومان و همچنین بدهکاران ناشی از تعهدات نفقه و مهریه در استان را به صفر برسانیم.

گفتنی است، در جلسه ستاد دیه استان پرونده 11 محکوم مالی بررسی و با اعطای تسهیلات بدون سود با برخی از این زندانیان موافقت شد.

انتهای پیام /

۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
تعداد کلیک: ۵۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.