English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پویش «یلدای رهایی» در یزد اجرا می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پویش «یلدای رهایی» به همت ستاد دیه استان یزد و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح از ۱۹ آذر ماه جاری، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و روز پرستار آغاز می‌شود و تا ۳۰ آذر ماه، شب یلدا، اداه خواهد داشت.

عظیمی گفت: ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد همچنین از طراحی و نصب بنر مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد و افزود: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان، تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای یزد و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

انتهای پیام /

۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸
تعداد کلیک: ۵۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.