English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پویش آزادی زندانیان در یکصدمین سالروز شهادت سردار جنگل

به همت ستاد دیه استان گیلان در سالروز شهادت میزا کوچک‌ خان پویشی که با محوریت رهایی زندانیان جرایم غیرعمد آغاز به کار کرده 11 آذر به مددجویان واجد شرایط اختصاص خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا یزدانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان با اعلام این خبر گفت: یازدهم آذر ماه مصادف با یکصدمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی که به حق از رهبران نامی و از جمله مبارزان ملی‌گرا انقلاب مشروطه هستند پویشی با هدف حمایت از هموطنانی که از سر ناچاری و صرفا به دلیل عسرت و تنگدستی راهی حبس شده‌اند از ابتدای آذر ماه آغاز و تا یازدهم این ماه در سالروز شهادت سردار والامقام یونس استادسرایی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با تقدیر از همیاری خیرین در این اقدام خداپسندانه افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 151 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر 645 میلیارد ریال در قالب همین اقدامات و طرح‌های حمایتی از بند حبس رهایی یافته‌اند.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در استان گیلان اظهار کرد: قابل تامل است شکات محترم در فرآیند رسیدگی بالغ بر 430 میلیارد ریال از مطالبات خویش را گذشت رضایتمندانه داشته و همچنین مبلغ 3 میلیارد ریال نیز توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است.

وی با تشکر از قضات محاکم قضایی در خصوص پذیرش اعسار یادآور شد: بیش از 125 میلیارد ریال از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب پذیرش دادخواست اعسار از سوی مرجع قضائی تأمین گردیده است.

یزدانی  افزود: بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و همچنین مبلغ 55 میلیارد ریال به صورت بلاعوض از سوی  خیرین و نیکوکاران برای آزادی این 151 نفر زندانی غیر عمد استان پرداخت  شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 650 نفر محکوم جرایم غیر عمد در زندان‌های استان گیلان چشم انتظار کمک های خیرین و نیکوکاران هستند که امید است در پویش آزادی ویژه سالروز شهادت سردار زمینه آزادی جمع زیادی از این افراد تامین شود.

انتهای پیام /

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱
تعداد کلیک: ۵۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.