English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

159 زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان همدان گفت: 159زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه با مساعدت ستاد دیه آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «یدالله روحانی منش» در گفت و گو با ایرنا گفت: 52 زندانی محکوم ناشی از دیه و 107 محکوم مالی امسال با کمک ستاد دیه استان همدان آزاد شدند.

وی با ذکر اینکه شش زندانی زن امسال آزاد شدند، اظهار داشت: کل بدهی زندانیان آزاد شده 121 میلیارد و 766 میلیون ریال بود که از طریق تسهیلات بانکی، کمک های ویژه ستاد دیه، اعسار به تقسیط، آورده محکوم و گذشت شاکی و دیگر محل ها تامین شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: صندوق تامین خسارت های بدنی 21 میلیارد و 35 میلیون ریال از این میزان بدهی را به شکات پرونده دیه پرداخت کرد به گونه ای که زمینه آزادی 24 زندانی را فراهم ساخت.

وی گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط عوامل ستاد دیه استان شکات پرونده زندانیان جرائم غیر عمد 31 میلیارد و 887 میلیون ریال از طلب خود را بخشیدند.

روحانی منش اضافه کرد: زندانیان جرائم غیر عمد همدان تنها شش میلیارد و 915 میلیون ریال از کل بدهی را تامین و پرداخت کردند و پنج میلیارد و 469 میلیون ریال نیز با موافقت قضات پرونده اعسار به تقسیط شد.

وی اظهار کرد: 22 میلیارد و 190 میلیون ریال از بدهی محکومان جرائم غیر عمد استان همدان از طریق سازمان های بیمه گر تامین شد و با پرداخت این مبلغ به شکات زمینه آزادی چهار زندانی فراهم شد.

روحانی منش با ذکر اینکه 51 زندانی جرائم غیر عمد از طریق پرداخت وام بانکی آزاد شدند، اظهار کرد: 22 میلیارد و 726 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به زندانیان جرائم غیر عمد از سوی بانک های رفاه ،تجارت، ملت و صادرات در سالجاری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال دعوت از شکات پرونده و صحبت با آنان در شورای حل اختلاف شعبه 116ویژه ستاد دیه با انجام مشاوره هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد همدان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: ستاد دیه کشور با مساعدت برای آزادی 14 زندانی دیه ناشی از سوانح رانندگی پنج میلیارد و 563 میلیون ریال و و 41 زندانی مالی و مهریه پنج میلیارد و 519 میلیون ریال کمک کرد.

هم اینک 250 نفر به علت جرائم غیر عمد در زندان های همدان محبوس هستند.

۹ دی ۱۳۹۳ ۱۶:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۵۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.