English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلستانی‌ها ۲ میلیارد ریال به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند

مدیرعامل ستاد دیه گلستان از جمع‌آوری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان گلستان خبر داد.

سعید طالبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: این میزان در چند ماه اخیر با کمک های اهدایی خیران جمع آوری شده که برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان استفاده می شود.

به گفته وی، با این میزان و با بخشیده شدن بخشی از بدهی ها توسط شاکیان، حدود 22 زندانی که بر اثر جرائم غیر عمد مانند تصادف، حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی مالی در زندان به سر می برند، به زودی از زندان آزاد می شوند.

طالبی با بیان اینکه هم اکنون 533 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان گلستان به سر می برند،تاکید کرد: برای آزادی همه این زندانیان به حدود 10 میلیارد تومان نیاز است.

وی تاکید کرد: هم اکنون کمترین میزان بدهی مالی زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان مربوط به یک زندانی با یک میلیون و 800 هزار تومان بدهی است و بیشترین میزان نیز مربوط به یک زندانی با 235 میلیون تومان است که بر اثر حوادث کارگاهی و ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان به سر می برد.

مدیر عامل ستاد دیه گلستان با بیان اینکه میزان بدهی زندانیان بسیار بیشتر است اما  با رایزنی های انجام شده از سوی ستاد دیه استان گلستان، بخشی از بدهی ها توسط شاکیان بخشیده شده است ،تصریح کرد: هم اکنون 220 خیر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی با این ستاد همکاری می کنند.

طالبی گفت: ستاد دیه استان در سال 1377 در گلستان راه اندازی شده و هم اکنون سه عضو ثابت، سه عضو مردمی، یک بازرس، یک عضو رئیس گروه تحقیق و یک مدیرعامل در آن فعالیت می کنند.

۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۴۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • بیرزجندی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳
  • 0
  • 0
    0

چراخبرکمک خراسان جنوبی که بیش از 3میلیارد ریال کمک کردند را تیتر نمی کنی؟


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.