English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی بانوی ارمنی در آستانه‌ میلاد نبی اکرم (ص)

در آستانه میلاد پیامبر مکرم اسلام بانوی ارمنی که بابت محکومیت مالی در یکز از زندان‌های استان اصفهان حبس بود، ازبند رهایی یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسدالله گرجی‌زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: آناهید میناس خاجکیان ۶۷ ساله  مددجوی ارمنی از اردیبهشت سال ۹۶ تا کنون بابت ۵ فقره محکومیت مالی به مبلغ ۵۶۲ میلیون تومان در زندان حضور داشت که مبلغ ۲۲۸ میلیون تومان از بدهی وی با گذشت شاکیان و الباقی آن با همیاری خیرین نوعدوست تامین شد.

وی افزود: این بانوی ۶۷ ساله  پنج سال قبل جهت درمان یکی از فرزندانش که به بیماری تومور مغزی مبتلا شده بود مجبور به استقراض پول از اطرافیان می‌شود و در نهایتا این بیماری بعد از ۹ عمل ناموفق، منتهی به فوت فرزندش هم می‌گردد.

گرجی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون از محل کمک‌های مردمی تعداد ۳۷۵ نفر از زندانیان محکومیت‌های مالی و جرائم غیر عمد با مجموع بدهی بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند که ۱۴ نفر از محبوسان رهایی یافته خانم بودند.

گرجیان جمع گلریزان‌های ماه مبارک رمضان ۲۳ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد وگفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام /

۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷
تعداد کلیک: ۶۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.