English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وصیت خَیّر زنجانی به آزادی ۳۴ زندانی جرایم غیرعمد منتهی شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: با عمل به وصیت یک خَیر و از محل اهدای ۱۰۰ سکه به ارزش روز بالغ بر یک میلیارد تومان در مجموع ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاءالدین کریمی با اشاره به عمل به وصیت یک پدر خَیر زنجانی افزود: فرزندان این فرد خیر بنابر وصیت پدر، چندی پیش ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی به ارزش روز بیش از یک میلیارد تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تا اربعین حسینی، اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده بود با فروش و هزینه کردن این سکه‌ها، بیش از ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی را از بند رها کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه با این اقدام خداپسندانه در مجموع، ۳۴ زندانی از محل اهدای ۱۰۰ سکه توسط فرزندان این پدر خیر، آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، پیش‌تر نیز با تاکید بر اینکه فرزندان این خیر، راضی نیستند، اشاره‌ای به هویت آن‌ها شود، از ذکر نام  این پدرخیر، خودداری کرد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی در ستاد دیه استان، جمع‌آوری شده است، افزود: در این مدت، ۱۵۸ زندانی جرائم غیرعمد، از محل این کمک‌ها آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، با بیان اینکه پویش کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی ویژه محرم، تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: ستاد دیه استان، با قدردانی از خیرین، با آغوش باز پذیرای مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به زندانیان نیازمند مالی است.

انتهای پیام /

۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۳۷
تعداد کلیک: ۶۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.