English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اختصاص نذورات 6 میلیارد ریالی خیرین یزدی در ایام محرم

عزاداران حسینی در استان یزد در قالب اهدای نذورات ماه محرم به زندانیان جرایم غیرعمد زمینه آزادی ده‌ها بدهکار مالی را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، غلامعلی دهشیری رییس‌کل دادگستری یزد در جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان گفت: در روزهای اخیر با حضور اصناف مختلف و مشارکت ویژه هیئت‌های عزاداری زمینه آزادی قریب به 50 محکوم مالی و بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی از بند زندان رهایی یافتند.

 غلامعلی دهشیری در این جلسه با قدردانی از همیاری رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی افزود: با حمایت این مجموعه‌ها و صد البته همت مردم دارالعباده استان یزد مبلغی قریب به ۶۰۰ میلیون تومان در این ایام جمع‌آوری و بلافاصله در راستای استخلاص محبوسان مستمند اختصاص یافت.

در ادامه این جلسه سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز در سخنانی با ارائه عملکرد این نهاد مردمی در نیسمال 1400 اظهار کرد: از فروردین ماه تا کنون تعداد ۸۷ مددجو جرایم غیرعمد مالی از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه انجام گردید.

سید مسعود عظیمی افزود: کل بدهی این مددجویان رقمی بالغ بر ۴۰۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال بود که تا میزان ۳۲۶ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه از جانب شکات خصوصی گذشت اخذ شد و تنها با پرداخت  ۷۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال زمینه آزادی این  مددجویان فراهم شد.

ستاد دیه یزد زمینه آزادی ۱۲ زندانی محکوم مالی را فراهم کرد

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از تعداد زندانیان آزاد شده ۵۷ نفر با موضوعات مالی،  ۱۲ مددجو با محکومیت‌های ناشی از نفقه، ۱۱ بدهکار مهریه، 5 محکوم پرداخت دیه حوادث کار و تعداد ۲ محکوم پرداخت دیات ناشی از تصادفات رانندگی در بند حضور داشتند که همگی این افراد تا پایان ماه محرم از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام /

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳
تعداد کلیک: ۶۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.