English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه برگزاری ۲۸ آیین ترحیم صرف آزادی زندانیان خراسان رضوی شد

مدیر ستاد دیه خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال بازماندگان ۲۸ نفر از درگذشتگان استان، هزینه برپایی مجالس ترحیم، یادبود، هفتم، چهلم و سالگرد اموات خود را صرف آزادی ۵۳ زندانی جرائم غیرعمد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع خانواده این درگذشتگان به جای برگزاری مراسم ختم  در شرایط حاد کرونایی، مبلغ هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادی ۵۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان کمک کردند.

وی گفت: این اقدامات خیر در ستاد دیه در قالب «پویش خیر ماندگار» برنامه‌ریزی شده است و این پویش از سوی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی و اهدای مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال هزینه ترحیم مادر مرحوم ایشان در استان آغاز و در پی آن زمینه آزادی هشت زندانی فراهم شد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی بر تداوم پویش خیر ماندگار در استان تاکید کرد و افزود: در دو مورد اخیر پویش ماندگار خانواده مرحوم حسن قاسمی کرمانی مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال برای آزادی یک مددجو و خانواده آزاده سرافراز و جانباز دفاع مقدس مرحوم عباس کیشانی نیز بخشی از هزینه مراسم چهلم آن مرحوم را صرف آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد کردند.

غفاریان طوسی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران و خیران استان می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی اظهار کرد: پارسال نیز خیران خراسان رضوی در روزهای سخت شیوع کوید 19 مبلغی بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این رقم در مقایسه با سال ۹۸ بیش از ۲ برابر بود.

انتهای پیام /

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
تعداد کلیک: ۶۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.