English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نیکوکار زنجانی ۱۰۰ سکه برای آزادی زندانیان اهدا کرد

مدیر ستاد دیه زنجان گفت: فرزندان یک پدر در عمل به وصیت او با حضور در ستاد دیه استان ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی به ارزش روز یک میلیارد تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

در روزگاری که عده‌ای به خاطر گرفتن سکه، همسر و شریک زندگی خود را در دام گرفتاری‌های زیاد، از جمله بند زندان می‌اندازند، در مقابل اما، هستند افرادی با قلب‌های بزرگ که با دادن سکه بهارآزادی، افرادی غریبه را که حتی یک بار هم در طول زندگی، آنها را ندیده‌اند و از بد روزگار و به خاطر نیاز مالی در بند هستند، از زندان آزاد می‌کنند.

 نمونه بارز آن، همین اقدام خیرخواهانه یک خیر، که اگر چه به ظاهر از دنیا رفته، اما با وصیت خود، همچنان دستش به کار خیر است.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو ایرنا از اهدای ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی خبرداد و افزود: بر اساس وصیت نامه این فرد خیر، با فروش و هزینه ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی، تعدادی از زندانیان جرائم‌ غیرعمد باید تا اربعین حسینی، آزاد شوند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اهدایی این خیر بتوانیم بیش از ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد و نیازمند مالی را، از بند رها کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، با بیان این که فرزندان این خیر راضی نبودند اشاره‌ای هویت آن‌ها شود از ذکر نام خیر خودداری کرد.

این مسئول البته این راهم گفت که بنابر وصیت این خیر مرحوم، کمک‌های وی به ستاد دیه و آزادی زندانیان غیرعمد، ادامه دارد.

کریمی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی در ستاد دیه استان جمع‌آوری شده است، افزود: ۱۳۱ زندانی نیازمند مالی نیز، آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان با تاکید بر اینکه طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند مالی ویژه محرم تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: ستاد دیه استان با آغوش باز کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به زندانیان نیازمند مالی را پذیرفته و بردستان سخاوتمند مردم وخیران بوسه می‌زند.

انتهای پیام /

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲
تعداد کلیک: ۶۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.