English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 11 جرائم غیرعمد در یازدهمین کنگره امام سجاد (ع)

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت: ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در این استان به مناسبت برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد علیه‌السلام در شهر بندرعباس از بند آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با اعلام این خبر اظهار کرد: آزادی این بدهکاران مالی افزون بر تسهیل شرایط استیفای دین برای مال‌باختگان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی این دسته از محبوسان نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با تقدیر از همیاری مسئولین کنگره علمی امام سجاد علیه‌السلام در راستای اصلاح معضلات اجتماعی بیان کرد: کمک به نیازمندان و در این برهه تلاش در راستای آزادی گرفتاران غیربزهکار یک سنت اسلامی بوده و دور از سیره عملی شخصیت‌هایی چون حضرت سجاد علیه‌السلام نیست. بر همین اساس در شرایطی که برخی صرفا به دلیل ناتوانی در تامین دیون روانه زندان شده‌اند یکی از اعمال پرفضلیت و سفارش شده حمایت از همین افراد است که هر ساله از سوی بانیان و برگزارکنندگان این کنگره بین‌المللی پیگیری می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با اشاره به این که برگزاری کنگره امام سجاد علیه‌السلام  به میزبانی هرمزگان موجب اعتلای جایگاه فرهنگی و رشد معنوی این استان شده است، گفت: هرمزگانی‌ها از دیرباز تا امروز بنا به ظرفیت‌های استانی و باور قلبی خود در مناسبت‌های مختلف زمینه‌ساز آزادی زندانیان بسیاری بوده‌اند که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه بلکه صرفا بر حسب نداری سر از بند درآورده‌ بودند.

انتهای پیام /

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲
تعداد کلیک: ۶۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.