English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 72 زندانی غیرعمد با تلاش موکب ولیه‌الله تبریز

عاشقان حسینی در موکب ولیة‌الله تبریز با همت خود طی سه سال زمینه آزادی ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد را از سطح زندان‌های استان آذربایجان شرقی فراهم نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رسول تقی‌پور مدیر نمایندگی این نهاد حمایتی در استان آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های عزاداری در شهر تبریز دارای مقبولیت و محبوبیت بوده و این امر فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا از ظرفیت این تکایای حسینی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بهره‌مند شویم.

وی اظهار کرد: به طور ویژه از سال 1398 هیئت‌های استان در این مسیر خیر قدم برداشته و تا به امروز مقدمات آزادی زندانیان بی‌شماری را فراهم نموده‌اند که نه با سوء نیات مجرمانه بلکه با صرفا به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون روانه حبس شده بودند.

تقی‌پور اعلام کرد: در این راستا هیئت ولیه‌الله شهر تبریز که به پاس گرامیداشت ۷۲ شهید کربلا تلاش داشت تا همن تعداد محکوم مالی را از بند رهایی بخشد به تازگی با آخرین موارد مورد حمایتی خود توانست به تعداد همین شهدا محبوسان گرفتاری را از حبس رهایی بخشد که قریب به اتفاق آن‌ها از شیفتگان و هیئتی‌های استان استان هستند.

وی با تقدیر از عملکرد روسای هیئات مذهبی و عامه دلباختگان دستگاه نبوی اظهار کرد: افزون بر اختصاص نذر برای رهایی به تازگی در برگزاری آیین‌های سوگواری اهل‌بیت پیامبر افزون بر برنامه‌های سنتی و رسمی عزاداری مراسم معنوی گلریزان آزادی بدهکران غیربزهکار هم برگزار شده و از این طریق بسیاری مورد مساعدت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام /

۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۸۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.