English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بیشترین جذب کمک در ستاددیه اردبیل به مردم سرعین تعلق دارد

خیرین سرعینی در ماه رمضان با اهدای مبلغ 10میلیارد ریال در راس فهرست خیرین استان اردبیل قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آئین تجلیل از نیکوکاران جشن‌های گلریزان سرعین که با حضور سید عبدالله طباطبایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان، یاسر امجدی مدیرکل زندانها، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اداره اوقاف استان، حجت‌الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، گفت: باید در قالب برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ طوری عمل شود که همه کسانی که قصد کمک به ستاد دیه استان دارند بتوانند به راحتی احسانات خود را اهدا کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان اردبیل و لزوم استفاده از آموزه‌ای دینی و به تبع آن نهادینه کردن فرهنگ ایثار که موجب کمک به هم نوع و نیازمندان در جامعه می‌شود، افزود: هر قدم خیرین در کمک به نیازمندان گام محکم در تهذیب نفس و غلبه بر هوای نفسانی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام اینکه هنوز تعداد زیادی محکوم مالی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند تصریح کرد: این محکومان و خانواده‌های آنان در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و در شرایط فعلی کمک‌های خیرین و مردم راهگشای مشکلات آنان خواهد بود.

آزادی ۴۱۷ نفر از زندانیان غیرعمد اردبیل در سال ۹۹

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل نیز در این آئین با ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه استان اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی ستاد دیه مرکز، در شاخص‌های مختلف، ستاد دیه استان رتبه یک کشوری را به دست آورده است.

کریم اله محبوبی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۴۱۷ نفر محکومین مالی و جرایم غیرعمد با کمک خیرین، گذشت شکات، مساعدت مسئولین قضائی و تسهیلات بانکی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: با کمک خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل ۶۲ نفر محکومین مالی جرایم غیرعمد از اول امسال تاکنون از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

در پایان این آئین تعدادی از خیرین و مسئولین شهرستان سرعین که در سال گذشته بیشترین کمک به ستاد دیه استان داشته‌اند قدردانی شد.

انتهای پیام /

۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۲
تعداد کلیک: ۹۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.