English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سالگرد خردسال هرمزگانی آزادی 2 زندانی را بدنبال داشت

زوجی که فرزند خردسال خود را از دست داده بودند، در سالگرد آسمانی شدن او زمینه آزادی 2 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، کارهای خداپسندانه در کشور ما اشکال متفاوتی دارد و هر انسان دلسوزی به وسع اندیشه و باور خویش در گره گشایی و رفع مشکلات مردم قدم برداشته و گره‌گشایی می‌کند.

احمد مرادی‌نژاد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان با تقدیر از مجموعه اقدامات انساندوستانه خیرین در راستای حبس‌دایی گفت: زوج جوانی با مراجعه به این نهاد حمایتی و بررسی پرونده‌های در دست اقدام با اهداء مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، زمینه آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمدی را در سالگرد دخترشان فراهم نمودند.

 مادر این کودک بندعباسی در خصوص نیت خود اظهار کرد: وقتی دختر ۳ ساله‌مان را در سانحه تصادف رانندگی از دست دادیم و این اتفاق برای ما بیش از آن که تصورش را کنیم دردناک و تحمل مصیبت بیش از ظرفیت ما سخت بود، امروز که با صبوری بیشتری به این حادثه نگاه می‌کنیم تصمیم گرفتیم جای خالی ایشان را با بازگرداندن پدری به آغوش خانواده و خوشحالی فرزندان او پر کنیم. بدین منظور تصمیم گرفتیم بخشی از مبلغ دیه دریافتی از شرکت بیمه را به زندانیان غیرعمد اختصاص بدیم تا با آزادی و برگشتن یک زندانی نیازمند به آغوش گرم خانواده هم التیامی برای خود جسته باشیم و هم موجبات شادی عزیز از دست رفته‌مان را حاصل کنیم.

وی افزود: امیدواریم در قبال این اقدام خدای مهربان و ر مرتبه بعد دختر عزیزم که در آغوش خدای خوبیهاست از عملکرد ما راضی باشد و به برکت شادی و شوق فرزندان این زندانیان خشنودی ایشان را هم داشته باشیم.

انتهای پیام /

۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
تعداد کلیک: ۸۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.