English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی بدهکار شازندی به برکت گلریزان در مزار یک شهید

تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان استان مرکزی در برگزاری آیین گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیرعمد زمینه آزادی یک محکوم مالی که در شازند فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدحسن حسین بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: در آستانه عید سعید فطر به همت مسئولین دانشگاه فرهنگیان زینب کبری سلام‌الله‌علیها و با حضور مسئولین، کارکنان و دانشجویان گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد.

وی افزود: در این اقدام خداپسندانه شرکت کنندگان با کمک یکصد میلیون تومانی خود زمینه آزادی مرد عائله‌مندی را فراهم نمودند که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی سی میلیون تومانی از دی ماه سال 99 روانه حبس شده بود و خانواده سه نفره تحت تکفل او در غیاب سرپرست خانه اگر چه رقم بدهی را تا ثلث مبلغ کاهش داده بودند اما توانایی ادای الباقی محکومٌ‌به را نداشتند که به همیت سبز این دانشگاه این مرد شازندی به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حسین بیگی با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در امر حبس‌زدایی اظهار کرد: در دو سال اخیر با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت حضوری و گسترده اما حمایت‌های مردمی از این ستاد کاسته نشده و خیرین علی‌رغم مشکلات معیشتی و محدودیت‌های بهداشتی از زندانیان نیازمند غافل نبوده‌اند.

وی با اعلام وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: با توجه به این از ابتدای سال جاری در قالب فعالیت‌های رسانه‌ای، مجازی، تلفنی و پیامکی زمینه آزادی نزدیک به 20 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال فراهم شده است اما متاسفانه همچنان نزدیک به 120 محبوس واجد شرایط کمک در سطح زندان‌ها حضور دارند.

انتهای پیام /

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۱۸
تعداد کلیک: ۸۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.