English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

امام جمعه یزد هزینه ترحیم برادرش را برای آزادی زندانیان اهدا کرد

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، ۱۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم برادر خود محمدکاظم ناصری را به ستاد دیه این استان به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اختصاص داد.

به گزارس روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پس از اهدای این مبلغ با اشاره به اینکه رمضان، ماه عبادت و بندگی است، اظهار امیدواری کرد که مردم در مدت باقیمانده این ایام را به غفلت نگذرانند و بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنند، توبه و دعا را هم بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی به اهمیت کمک به آزادی زندانیان اشاره کرد و افزود: از مطالعه زندگی امام علی علیه‌السلام در می‌یابیم که آن حضرت در دوران زندگی خود همواره به فکر کودکان یتیم، مستمندان، فقرا و افراد دربند و گرفتار بود و عمر خود را صرف خدمت به بندگان خدا کرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این سیره اهل‌بیت است، افزود: در رمضان که ماه رحمت الهی است، مومنان نباید از بندگان خدا، افراد بی‌سرپرست یا افرادی که سرپرست آنها در بند و گرفتاری هستند، غافل شوند.

ناصری با بیان اینکه سرپرست برخی خانواده‌ها به دلایل مختلف مالی در زندان به سر می‌برند، یادآور شد: این افراد گرفتار هستند و امکانات کافی و حامی و پشتیبان ندارند در غیر این‌صورت به دلایل مالی گرفتار زندان نمی‌شدند.

وی ادامه داد: اهل خانه این افراد نیز در نبود آنها دچار مشکلات جدی به ویژه مشکلات مالی می‌شوند، مومنان نباید نسبت به آنها بی‌تفاوت باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اقدامات خوبی که ستاد دیه و رسانه های استان خصوصا صدا و سیما برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی انجام دادند، اظهار کرد: گرچه مردم خود نیز اغلب با مشکلات مالی دست به گریبان هستند ،ارزشمند آن است در همین شرایط از برادر دینی خود دستگیری کنند و با آزاد کردن یک زندانی، خانواده و فرزندان آن فرد را خوشحال کنند.

ناصری گفت: همگان به هر نحو و با هر بضاعتی در امر مهم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی مشارکت و در ماه مهمانی خدا، موجب رضایت خداوند متعال را فراهم کنند تا خداوند خیر و برکت این ماه را به آنها ارزانی کند.

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند، می توانند کمک‌ نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، شماره کارت‌ مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

انتهای پیام /

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۴۳
تعداد کلیک: ۷۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • حسین
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴
  • 5
  • 0
    0

فرزندم‌ دربندوزندان زیره تیغه اعدام اسیر است برای حدودی چندصدمیلیون پول ک ب لطف خیرین ایران مقداریش جورشده،التماس میکنم‌ مقداره ناچیزی کمک کنیدتروقران، 6037997407697847حسین منصوری رمضان، ماه عبادت و بندگی است،مردم در مدت باقیمانده این ایام را به غفلت نگذرانند
و بیشتر با خدا ارتباط برقرار کنند، توبه و دعا را هم مدنظر قرار دهند. امام علی علیه‌السلام در می‌یابیم که آن حضرت در دوران زندگی خود همواره به فکر کودکان یتیم، مستمندان، فقرا و افراد دربند و گرفتار بود و عمر خود را صرف خدمت به بندگان خدا


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.