English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اجر کار در ستاد دیه از هر اقدام خیری بالاتر است

امام جمعه اهل سنت آرخ بزرگ در جلسه ستاددیه استان گلستان با اشاره به اینکه کار اعضای ستاد دیه مثل کار یک روحانی است، گفت: اجر و ثواب کار در این نهاد مردمی از هر اقدام خیرخواهانه‌ دیگری بالاتر است.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جلسه برنامه‌ریزی با محوریت پیشگیری و کاهش جرائم غیرعمد گلستان، با حضور «عظیم آخوند نورعلی نژاد» امام جمعه اهل سنت آرخ بزرگ در محل ستاد دیه این استان برگزار شد.

در این جلسه نورعلی نژاد با اشاره به اینکه کار در ستاد دیه دارای اجر بسیار زیادی داشته و اجر و ثواب کار آن که همواره در راستای آزادی زندانیانی که به طور ناخواسته راهی زندان شده‌اند، گفت: هر چند رسالت اصلی این نهاد مردمی بر آزادی مددجویان تحت حمایت خود معطوف شده است اما به جهت ماهیت مردمی ستاد بایستی در فرهنگسازی و پیشگیری نیز اقدامات بلند مدت و با برنامه‌ای را در کنار بحث درمانی پیگیری کنیم.

وی با تقدیر از تلاش مسئولین ستاددیه استان در جهت پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها، افزود: کار ستاد دیه همانند کار یک روحانی است، چرا که هر دو با فرهنگ‌سازی مانع ارتکاب جرم و گناه می‌شوند.

وی در ادامه خانواده ها را به اجرای فرامین و احکام الهی فراخواند و گفت: به همه خانواده ها توصیه می کنم در امور مادی زیاد سخت گیری نکنند و به فریضه ازدواج از منظر معنوی و استحکام خانواده توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت آرخ بزرگ ( ازتوابع شهرستان گمیشان) ضمن تأکید بر اجرای فرامین الهی و احادیث نبوی در خصوص مهریه نیز گفت: باید شرایط را برای ازدواج آسان جوانان فراهم نمود چرا که پیامبر گرامی اسلام صلوة‌الله‌علیه فرموده اند «اگر خواستگاری به در خانه شما بیاید و از نظر شرعی و دینی مشکلی نداشته باشد زیاد سخت گیری نکرده و موجبات ازدواج آنان را فراهم کنید چرا که خداوند بزرگ هم در مسائل مادی به آنان کمک می نماید».

امام جمعه آرخ بزرگ در ادامه به همه پدر و مادرها توصیه نمود که به فرزندان خود رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بیاموزند و با تربیت درست فرهنگ رعایت این قوانین را در جامعه نهادینه نمایند.

آخوند نورعلی نژاد همچنین از رانندگان خواست که بدون گواهینامه و بیمه نامه وسیله نقلیه رانندگی نکنند و با اجرای قانون برای کاهش جرائم غیر عمد تلاش کنند.

۸ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۳۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.