English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 30 میلیارد ریالی بانک سینا به زندانیان جرایم غیرعمد

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، اعضای هیات مدیره بانک سینا از محل منابع رقمی معادل 30 میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با تخصیص مبلغ سی میلیارد ریالی بانک سینا زمینه آزادی 157 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی از 21 استان فراهم گردید.

بدهی این محبوسان رقمی بالغ بر 114 میلیارد تومان بود که در فرآیند رسیدگی بخشی از محکومٌ‌به از سوی شکات خصوصی گذشت و تقریبا پنج درصد منابع مورد نیاز از طریق آورده خود مددجویان تامین گردید تا با رقم اهدایی این بانک زمینه آزادی این افراد تسهیل شود.

گفتنی است در سال 96 جمعی از کارکنان بانک سینا نیز با اهدای مبلغی معادل 50 میلیون تومان زمینه آزادی 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نموده بودند.

انتهای پیام /

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۰۴
تعداد کلیک: ۸۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • میم
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۰۳
  • 0
  • 0
    0

لطفا لینک برگزاری جشن کلریزان در فضای مجازی رو منتشر کنید تا ما هم شرکت کنیم. این طوری که صرفا شماره حساب میدهید برای واریز وجه این قدر کارایی ندارد. وقتی که مردم از نزدیک یا در فضای مجازی یا در سایتی ببیند هر فرد زندانی به چه قدر پول نیاز دارد تا آزاد
شود، کمک ها بیشتر میشود. چرا باید یک فرد برای چند میلیون در زندان باشد. اطلاع رسانی شما ضعیف است. در همین سایت میتوانید لیستی از زندانیان جرائم غیر عمد و میزان بدهی ان ها را مشخص کنید بدون این که اسامی آن ها مشخص باشد و مردم موردی کمک کنند


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.