English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سال گذشته 11 میلیارد صرف آزادی زندانیان غیرعمد یزد شد

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: سال ۱۳۹۹ به همت افرادخیر و انسان‌های نوعدوست برای آزادی ۳۳۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی ۱۳ میلیارد تومان به این نهاد کمک شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید مسعود عظیمی در آیین تکریم  از مدیر سابق این نهاد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: آزادی زندانیان با برگزاری پویش‌ها و جشن‌های مختلف به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

وی با قدردانی از همکاری مسوولان قضایی در راستای کاهش حداکثری جمعیت زندانیان غیرعمد ادامه داد: هم‌اکنون ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای سطح استان‌ به سر می‌برند که برای آزادی آنها طبق مقررات به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

مدیر سابق نمایندگی ستاد دیه یزد نیز در این جلسه باارتباط اینترنتی از آزادی ۲ هزار و هفت زندانی غیرعمد در طول ۱۳ سال فعالیت خود در این ستاد خبر داد و گفت: برای این منظور ۴۳۰ میلیارد تومان از سوی خیران کمک شد.

اسلام افشون با قدردانی از نهادها و خیرانی که با این ستاد همکاری داشته و دارند به اهمیت فرهنگ‌سازی موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان اشاره کرد و تداوم همراهی و همدلی با ستاد را همانند سال‌های گذشته خواستار شد.

در آیین یادشده از افشون قدردانی و سید مسعود عظیمی با حفظ سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به سمت مدیر جدید دفتر نمایندگی ستاد دیه استان معرفی شد.

استان یزد در حال حاضر چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و حدود چهار هزار نفر دوره محکومت خود را می‌گذرانند.

انتهای پیام /

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ۰۸:۲۳
تعداد کلیک: ۷۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.