English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیه ۸۰ میلیونی جانباز ۵۵ ساله را گرفتار زندان کرد

جانباز ۵۵ ساله به دلیل عدم پرداخت دیه ۸۰ میلیونی جرم غیرعمدی که مرتکب شده است حدود ۴ سال است که در زندان زندگی می کند، او هم اکنون نیازمند یاری خیران است.

به گزارش خبرنگار مهـر، ۵۵ ساله است و سابقه جبهه و جنگ دارد، اما سال‌ها است که این جانباز از راه لوله کشی و رانندگی کسب درآمد می‌کند. ۴ سال پیش که برای تعمیر کولرآبی به بالای پشت‌بام می‌رود آجری که دم دستش بوده را به پایین پرتاب می‌کند، غافل از اینکه آیدا دختربچه مستأجر طبقه پایینی در حیاط مشغول بازی است.

آجر با سر این دختربچه که از اتباع افغانستانی هم هست برخورد کرده و دچار جراحت می‌شود، پزشکی قانونی اعلام می‌کند این ضربه باعث آسیب دیدگی به مغز آیدا شده است و مراجع قضائی دیه ۸۰ میلیون تومانی برای این جرم غیرعمد تعیین می‌کند.

این جانباز که دو فرزند هم دارد به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه، سال ۹۶ به زندان می‌رود و حتی با وجود معرفی‌اش به بانک برای دریافت تسهیلات به دلیل نداشتن وثیقه‌های مورد نیاز از تسهیلات بانکی هم محروم می‌ماند و تا به امروز همچنان در زندان فردیس در بند است.

نیکوکارانی که تمایل دارند یاری‌گر این مددجوی نیازمند باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یاد شده فیش پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند.

روابط عمومی ستاد دیه کشور با تلفن ۸۸۹۱۶۰۱۲ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات شما خیرین در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام /

 

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۹۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.