English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مادر ۵۶ ساله برای نجات دخترش راهی زندان شد

مادر ۵۶ ساله ساکن سی‌سخت برای نجات دخترش که به دلیل بدهی داماد خانواده در زندان بود اقدام به گرفتن وام می‌کند که در ادامه به دلیل عدم پرداخت اقساط راهی زندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهـر، ۱۸ بهمن ماه امسال بود که پای زن ۵۶ ساله‌ای به اندرزگاه بانوان یاسوج باز شد؛ بررسی‌ها حکایت از آن داشت که داماد این بانوی ساکن سی‌سخت با صنف پارچه‌فروشی در سال ۹۳ ورشکست شده است.

با توجه به علاقه شدید این زن ۵۶ ساله به دخترش که به جهت ضمانت وام شوهرش در زندان بود، او به همراه شوهرش اقدام به اخذ وام هر کدام به میزان ۴۰ میلیون تومان می‌کنند که متأسفانه به جهت مشکلات اقتصادی در پرداخت اقساط؛ هر دو زن و مرد با طرح دعوی بانک بازداشت می‌شوند.

با وجود شرایط فوق در زلزله اخیر خانه این افراد هم دچار خسارت شدید شده است و آن‌ها در چادر سکونت می‌کنند؛ ضمناً شوهر محکومٌ‌علیها کارمند علوم پزشکی بوده و در شرایط فعلی با احتساب ماهانه ۱۵ میلیون ریال (۶۷ میلیون و هفتصد هزار تومان) پرداختی به حساب بانک از زندان آزاد شده است، اما این زن که منبع درآمدی نداشت باید تا زمان تسویه کامل بدهی به همراه کودک ۲ ساله خود در زندان بماند.

مبلغ بدهی این فرد در ابتدا ۴۰ میلیون تومان بوده که در دراز مدت به دلیل عدم پرداخت وام به مبلغ ششصد و هفتاد و هفت میلیون ریال افزایش پیدا می‌کند.

نیکوکارانی که تمایل دارند یاری‌گر این مددجوی نیازمند باشند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه کشور با تلفن ۸۸۹۱۶۰۱۲ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام /

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۳۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (3 رای)
  • بنده خدا
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۰۸
  • 0
  • 0
    0

باسلام امکانش هست مشخصات کامل این خانوم وبانک موردنظروشماره تسهیلات وکدملی برایم ارسال نمایید ممنون میشم تلفنی بابنده درارتباط باشیم باتشکر 09115646164 تهران

  • فاطمه
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۲۵
  • 0
  • 0
    1

این چه مملکت اسلامیه که دست ضعفاشو دولتش نمیتونه بگیرهذچرا بانک حداقل سودی که بابت این وام داره میگیره رو نمیبخشه و فقط اصل پول رو درخواست کنه ؟ من که سرمو میخوام بکوبم به دیوار مردم این مملکت فقط هواحقشون شده اونهم از نوع الودش ما ازنفت و معادن این مملکت
هیچ سهمی نداریم


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.