English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۴۳۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیاز است

مدیرعامل ستاددیه کشور گفت: اکنون آمار زندانیان نیازمند در زندان ۸۵۳۳ نفر هستند که برای آزادی آن‌ها نیازمند ۴۳۰ میلیارد تومان هستیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  اسدالله جولایی در نشست خبری  خود با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۵۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۵۰۰ نفر دیه و ۳۵۰۰ نفر بدهکار مالی بوده‌اند که برای آزادی آنها به ۵۲۰ میلیارد تومان نیاز داشته‌ایم و توانستیم ۲۳۰ میلیارد تومان را گذشت بگیریم و با پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان، این زندانیان را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۵۳۳ نفر به دلیل جرایم غیرعمد در زندان‌ها هستند، گفت: از این تعداد ۱۰۷۲ زندانی دیه، ۲۸۰ نفر حوادث کارگاهی، ۶۷۹ نفر نفقه، ۴۷۵۰ نفر بدهکار بانکی و ۱۷۴۵ نفر هم مهریه هستند که برای آزادی آنها به ۴۳۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

مدیرعامل ستاددیه کشور اعلام کرد که تهران با ۱۱۱۳ زندانی جرایم غیرعمد، بیشترین و سیستان و بلوچستان با ۹۸ زندانی، کمترین زندانیان را در حبس دارند و در پرونده‌های نفقه، سمنان و بوشهر بدون زندانی و در پرونده‌های دیه، تهران، فارس و خراسان رضوی بیشترین زندانی را از آن خود کرده‌اند.

 

۷ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۵۱
تعداد کلیک: ۲,۴۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.