English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قم زندانی مهریه ندارد

دادستان قم در حاشیه جشن گلریزان کمک به خانواده زندانیان و زندانیان مالی گفت: با همت خیران حتی یک زندانی مهریه در زندان‌های قم نداریم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، جشن گلریزان زندانیان غیرعمد استان قم با حضور علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم، حجت‌الاسلام غریب، دادستان عمومی و انقلاب استان قم، مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم، سیدعبدالله مرتضوی، مدیرکل زندان‌های استان قم، حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مرتضی حیدری، فرماندار قم و جمعی از خیران استان قم برگزار شد.

در این مراسم دادستان قم با اعلام این خیر اظهار کرد: با حمایت خیرین ستاد دیه استان امروز حتی یک زندانی مهریه در زندان‌های استان زندانی نیست.

وی جشن گلریزان را یکی از اعمال خداپسندانه دانست و افزود: از مبالغ جمع‌آوری شده در این جشن، علاوه بر کمک به آزادی زندانیان مرتبط با جرائم مالی، بیش از سه هزار و ۵۶۰ بسته معیشتی، هزار و ۸۹۰ قلم کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه‌های جهیزیه و درمان نیز به خانواده زندانیان کمک شده است.

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان هم در این آیین، کمک به هم نوع را سنت پیامبر اسلام و اهل‌بیت ایشان مطرح نمود و از برگزار کنندگان این جشن معنوی و انسانی قدردانی کرد.

وی افزود: در گلریزان امروز بیش از هفتصد میلیون تومان جمع آوری شد که قرار است با این وجوه جمع‌آوری شده به ترتیب اولویت برای آزادی زندانیان مالی کمتر از ۲۰ و سپس ۳۰ میلیون تومان و همچنین معیشت خانواده زندانیان نیازمند هزینه شود.

1

انتهای پیام /

۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴
تعداد کلیک: ۸۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.