English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گره‌گشایی در گود زورخانه

آیین گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد استان هرمزگان با حضور جمعی از پهلوانان و ورزشکاران آیین زورخانه‌ای در شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام مراسم گلریزان آزادی محبوسان مالی با حضور محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی، مهرعلی باران‌چشمه سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای، حجت السلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه و مصطفی کیشانی مدیرکل زندانها استان هرمزگان در سالن چند منظور غلامرضا تختی برگزار گردید.

در این برنامه که به همت اداره کل ورزش و و جمعی از ورزشکاران استانی برپا شد، احمد مرادی‌نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در سخنانی گفت: سنگ بنای آیین‌های گلریزان در کشور با دغدغه باستانی‌کاران و ورزشکاران این گود معنوی گذاشته شد و بعدتر به دلیل کثرت گرفتاران و استقبال دیگر گروه‌ها و اصناف به بیرون از این محل ورزشی و عبادی کشیده شد.

وی اهتمام در برگزاری مراسم گلریزان را حفظ کرامت انسانی و ارتقای ارزش‌های دینی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: بر اساس دستورالهی و تاکیدات نورانی اهل‌بیت عصمت و طهارت کمک به نیازمندان و دستگیری از افراد بی‌بضاعت، نه فقط در مسیر رفع دغدغه‌های یک انسان بلکه در افزایش سلامت یک جامعه آثار خود را برجای می‌گذارد که فعالیت در این حوزه با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا بی‌شک ارزش دیگری دارد.

احمد مرادی‌نژاد اعلام کرد: هم اکنون ۹۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۳۱ میلیارد تومان در سطح زندان‌های استان هرمزگان تحمل حبس می‌کنند که میانگین بدهی این افراد رقمی بالغ بر 22 میلیون تومان است.

مرادی نژاد با تقدیر از همیاری خیرین خداجو در راستای حبس‌زدایی از زندان‌ها گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۶۱زندانی غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر ۷۷۹/۴۸۳/۳۱۵/۰۴۸/۱ ریال از بند رهایی یافته‌اند.

در پایان این مراسم حدود ۸ میلیون تومان از طریق کارتخوان ستاد دیه و مبلغی در حدود ۱۷۵ میلیون تومان در قالب تعهدات از سوی خیرین حاضر در برنامه جمع‌آوری شد که امید است به برکت این کمک‌ها تعدادی از مددجویان جرایم غیرعمدی در آستانه بهار طبیعت آزاد شوند.

1

1

انتهای پیام /

۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲
تعداد کلیک: ۸۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.