English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سومین جشنواره دانش‌آموزی «نفس در قفس» برگزار می‌شود

با هدف آزاد سازی مددجویان جرائم غیر عمد و به همت دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جواد الائمه علیه‌السلام سومین جشنواره خیریه نفس در قفس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه سال نو به همت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه علیه‌السلام (واقع در شهر یزد) سومین جشنواره خیریه تحت عنوان نفس در قفس با هدف آزادی مددجویان جرائم غیرعمد برگزار و امید است به برکت این پویش به سان سال‌های گذشته زمینه آزادی دربندان درمندی فراهم شود که به صرف ناتوانی مالی گرفتار بند شده‌اند.

سال 98 در این طرح انساندوستانه که مدیر و معلمان این مدرسه با هدف تقویت حس همدلی و مهربانی آن را اجرا می‌کنند دانش‌آموزان با برگزاری جشنواره‌ای خیریه از صنایع دستی خودشان مبلغی معادل 1 میلیارد ریال جمع‌آوری کردند که از این محل سه نفر از محکومان جرایم غیرعمد از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر این دبیرستان دخترانه تواندمندسازی و افزایش اعتماد به نفس دانش اموزان در یک محیط رقابتی را از عمده عواید این کار حسنه مطرح کرد و گفت: جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در سرشت مردم ایران زمینه نهفته است که برای تبلور این حس و عقیده در بین آینده‌سازان میهن اسلامی علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی تلاش خواهیم داشت غیرحضوری نسبت به برپایی این جشنواره در سال جاری اقدام نماییم.

وی افزود: این برنامه فرهنگی و هنری از تاریخ ۲۵ بهمن الی ۱۵ اسفند ماه برگزار و نتایج کار در خصوص میزان مبلغ جمع‌آوری شده و به تبع آن شرح کامل گره‌گشایی‌های انجام شده در قبال بدهکاران تحت حمایت ستاد دیه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲
تعداد کلیک: ۷۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.