English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 80 زندانی غیر عمد البرزی در دهه فجر انقلاب

مدیرکل زندان‌های البرز گفت: ۸۰ زندانی جرائم غیر عمد بدهکار مالی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسماعیل جمیاری در نشست خبری در ندامتگاه فردیس، افزود: در طرح نذر هشتم به نام امام رضا علیه‌السلام در هر استان هر ماه بایستی 8 زندانی آزاد شود  که در استان البرز در این ماه ۸۰ زندانی توسط خیرین  آزاد شدند، از این تعداد ۵۳ نفر از زندانیان پایان حبس و ۲۷ نفر زندانی دیگر بدهکار مالی بودند.

وی با بیان اینکه از بین ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان 8 نفر زن هستند، ادامه داد: میزان بدهی کل این زندانیان ۲۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

جمیاری گفت: بخشی از این بدهی آورده زندانی، تسهیلات بانکی و مابقی کمک‌های خیرین، ستاد دیه و گذشت شاکی بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: با وجود این که طی پنج ماه گذشته بیش از یک هزار زندانی از سوی ستاد دیه آزاد شده‌اند اما متاسفانه در شرایط فعلی تعداد ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان در انتظار آزادی هستند.

انتهای پیام /

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۴۲
تعداد کلیک: ۹۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • m
  • ۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۱۰
  • 0
  • 0
    0

22 بهمن نه طلیعه فجر و بهار ازادی بلکه دقیقا مرگ ازادی بود و پایان اراده مردم بر تعیین سرنوشت کشورشان بود و ابلهانی که جشن ازادی گرفتند و سرود بوی گل و سوسن سر دادند باید از شرم بمیرند. انقلاب ما انسانها را از یوغ قدرتها رها نمیکند زیرا یوغی درکار نیست
و وابستگی بدلیل عقبماندگی در علم و اشتغال و خودوابستگی اقتصادی برای گذران زندگی، اسارت محسوب نمیشود بلکه انقلاب رهائی بخش ما طناب کوتاه و محکم به پای افراد میزند اما معیشت انها را با شیوه های مختلف و موقت در حد وابستگی به خود، رونق میدهد هرچند برخ


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.