English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴۲ زندانی غیرعمد همدان در سالگرد پیروزی انقلاب

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تعداد 42 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث غیرعمد از بند زندان‌های استان همدان آزاد خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت خیرین خدا جو زمینه آزادی تعداد 5 محبوس زن و 37 زندانی مرد با رقم بدهی بالغ بر 756 میلیون تومان از سطح زندان‌های استان همدان فراهم شد.

وی افزود: ستاد دیه استان همدان از ابتدای سال جاری تاکنون توفیق در آزادی تعداد ۱۸۶ زندانی جرائم غیر عمد جرائم مالی، دیه، مهریه و نفقه از بند حبس رهایی یافته‌اند که برای آزادی این افراد رقمی بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به صورت کمک ویژه، ۳۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریالدر قالب ارایه  تسهیلات بدون سود و ۲۴۰ میلیارد ریال نیز از سوی قضات محاکم در احکام منوط به تقسیط و تعدیل تامین یا از اصل بدهی کسر شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان یادآور شد: در فرآیند رسیدگی به این پرونده‌ها اولیاء رم و شکات برخی پرونده‌ها با چشم‌پوشی از مبلغی معادل ۱۳۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال بیشترین نقش را در زمینه آزادی این محکومان غیربزهکار داشتند.

وی افزود: هم اکنون ۲۴۳ زندانی جرائم غیرعمد با رقم بدهی ۲۵۰ میلیارد ریال در بند زندان‌های استان همدان تحمل حبس می‌‍کنند که امید است به برکت میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و روزهای منتهی به نوروز زمینه آزادی جمع زیادی از این مددجویان نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام /

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷
تعداد کلیک: ۸۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.