English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرباز کرمانشاهی حقوقش را به آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص داد

سرباز وظیفه «رضا نوازش» نیروی هنگ مرزی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با پس‌انداز حقوق دوران ایتم خدمت مقدس سربازی، در پایان دوره موجبات آزادی یک زندانی کرمانشاهی را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، این سرباز وظیفه که تا چند روز پیش در هنگ پاوه (مرز هیرویی) حضور داشت در اقدام خداپسندانه‌ای شیرینی پایان دوران خدمت خود را با طعم شیرین رهایی یک پدر عائله‌مند کرمانشاهی همراه ساخت تا این محبوس غیرعمد بعد از تحمل چمد ماه حبس به لطف این کمک نقدی راهی خانه شود.

این نیکوکار در خصوص اقدام صورت گرفته گفت: یک روز که به دوری از خانواده و دلتنگی‌های معمول از نظر اوضاع روحی مناسبی نداشتم، با یکی از نیروهای رسمی پایگاه همکلام شدم که پرسنل کادر بین صحبت‌ها به بیان خاطرات ایام سربازی خود پرداخت. زمانی که او در مجموعه سازمان زندان‌ها از نزدیک در جریان مصائب روحی و مشکلات شخصی زندانیان غیرعمد و خانواده‌های آن‌ها قرار داشت.

وی ادامه داد: با شنیدن آلام این دسته از زندانیان همان‌جا و همان‌ روز تصمیم گرفتم که حقوق سربازی خود را برای کار خیری صرف نمایم و به برکت این مبلغ در مسیری خیر قدم بردارم و اگر مقدور شد یک زندانی که صرفا به واسطه بدهی مالی دربند حضور داشت را آزاد نمایم که با توکل به خدا در پایان دوران مقدس سربازی به این توفیق نایل شدم.

انتهای پیام /

۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷
تعداد کلیک: ۸۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.