English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وصلتی که رهایی یک زندانی را به همراه داشت

اقدام ماندگار زوج یزدی در زیباترین شب زندگی موجبات آزادی مرد 62 ساله‌ای را به همراه داشت که تنها به دلیل ناتوانی در تامین اقساط خود گرفتار بند شده بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، عروس و داماد یزدی با حضور در نمایندگی ستاد دیه در استان یزد و اهدای بخشی از هدایای نقدی شب ازدواجشان به زندانیان جرائم غیر عمد، زندگی مشترک خود را با دعای خیر یک مرد زندانی و خانواده‌ای چشم انتظار و نیازمند او آغاز کردند.

مردی که پس از تحمل 5 ماه حبس با همت این زوج یزدی به آغوش جامعه بازگشت، هجده ماه گذشته برای خرید بخشی از لوازم جهیزیه دخترش اقدام به دریافت وام بانکی می‌کند اما در روزهای منتهی به شیوع ویروس کرونا به دلیل عدم امکان کسب درآمد در حاشیه خیابان متضرر شده و از پرداخت اقساط ماهیانه عاجز می‌ماند که در نهایت پس از فشار بانک ارائه دهنده تسهیلات، با طرح شکایت ضامن این مرد کارگر 62 ساله که در تامین مایحتاج زندگی خود نیز ناتوان بود ناخواسته روانه یکی از زندان‌های استان یزد می‌شود.

اصل بدهی این زندانی مبلغی معادل 19 میلیون تومان بود که در فرآیند رسیدگی به پرونده بخشی از محکومٌ‌به از جانب شاکی پرونده گذشت و الباقی مبلغ از جانب این زوج نیکوکار تامین می‌شود تا به برکت این وصلت مبارک دعای خیر دربند دردمندی بدرقه راه‌شان باشد.

1

انتهای پیام /

۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹
تعداد کلیک: ۹۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.