English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 1100 زندانی غیرعمد استان سیستان و بلوچستان در دهه اخیر

از ابتدای سال 90 تا کنون افزون بر یک هزار و صد زندانی غیرعمد استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین از بند حبس رهایی یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: 90 درصد زندانیان از بند رها یافته را محکومان مالی ناشی از چک، مهریه و تعهدات نفقه شامل می‌شدند که قریب به اتفاق مددجویان نیز مردان عائله‌مندی بودند و صرفا بر حسب ناتوانی مالی سر از زندان درآورده بودند.

وی ادامه داد: به طور مشخص در بازه زمانی فروردین تا ابتدای بهمن امسال تعداد 103 بدهکار دیه یا محکوم مالی از بند زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشته‌اند که شایسته است از این جهت از تمام حمایت‌های مادی و معنوی خیرین کمال تشکر را داشته باشیم.

سجادی بیان کرد: در ششمین جلسه ستاد دیه استان که در دفتر حجت ‌الاسلام مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری و نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان برگزار شد، با موافقت اعضا دایر بر اعطای کمکی معادل 1 میلیارد و 318 میلیون ریال زمینه آزادی 3 زندانی دیگر فراهم شد که فرآیند آزادی این مددجویان تا پایان هفته جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام /

۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷
تعداد کلیک: ۸۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.