English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نظام مهریه نیازمند اصلاح است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به آمار بالای زندانیان مهریه در کشور گفت: نظام مهریه با کمک دستگاه قضایی نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در نشست شورای اداری کرمانشاه که با حضور آیت‌الله رییسی، رییس قوه قضاییه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور امروز موضوع مهریه تعداد زیادی از زندانیان در کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: دستگاه قضایی می‌تواند همچون مشخص کردن میزان سقف دیه، میزان سقف مهریه را نیز سالانه مشخص کند تا شاهد بروز چنین مشکلاتی در کشور نباشیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم مردم به واسطه مهریه با مشکل روبه رو شوند، گفت: در مجلس نیز طرحی ارایه شده است تا پنج هزار روز دستمزد مرد به عنوان مهریه مطرح شود.

انتهای پیام /

۲۰ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۲۸
تعداد کلیک: ۸۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • محمدرضاسکندرپور
  • ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۶:۳۵
  • 0
  • 0
    0

ستاددیه مشهدیک کلاه برداراست ستادیه تهران بدلیل تصادف مبلغ دیه مراپرداخت کردازمن سوئ استفاده شدبه جهت تبلیغ برای جمع اوری کمکها(شماره زندانی9148246_شماره تلفن ظ09355888114)رضااسکندری_خانه ام رافروختندابرویم رابردندخیلی احمق هستند؟!


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.