English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴۰ زندانی غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت مؤدیان مالیاتی

بدنبال ابلاغ بخشنامه مربوط به معافیت مالیاتی از مبالغ اهدایی به ستاد دیه، تعداد 40 زندانی جرایم غیرعمد استان هرمزگان از این محل آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با عنایت به بخشنامه ارسالی وزیر امور اقتصادی و دارایی و ریاست سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص مشارکت مؤدیان امور مالیاتی، مؤدیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با کمکه‌ای بلاعوض خود در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت نموده و به همان میزان مبلغ اهدایی از درآمد همان سال در پرداخت مالیات حسب مقررات امور مالیاتی معاف گردند.

بر حسب این تدبیر طبق ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم برخی از مجموعه‌های فعال استان هرمزگان مانند شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت تانا انرژی (پیمانکار شرکت آبفا) و بنادر و دریانوردی در این طرح مالیاتی مشارکت فعال داشته و تاکنون مبلغی بالغ بر ۸۶۱ میلیون تومان به حساب ستاددیه واریز نموده‌اند که از این محل تعداد ۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

گفتنی است در مر حله دوم این اقدام خیر خواهانه تعداد ۶ عدد بیلبورد ۴×۹ و ۵ تابلوی ۳×۴ به صورت رایگان با هدف جلب مشارکت‌های مردمی از سوی روابط عمومی اداره مالیاتی و شهرداری و شرکت‌های صنایع غرب چاپ و نصب خواهد شد که امید است از این طریق نیز زمینه آزادی جمع کثیری از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه فراهم شود.

انتهای پیام /

۸ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰
تعداد کلیک: ۹۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.