English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 63 زندانی غیرعمد کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان گفت: در نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به یمن سن حاج قاسم تعداد 63 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی استان آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام در نشست هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اظهار داشت: با همکاری سپاه، بسیج، ستاد دیه و سازمان زندان‌ها این برنامه‌ریزی انجام شده است که طی سال جاری و در پنج مرحله آزادی زندانیان را داشته باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: در مرحله نخست آزادسازی زندانیان در هفته بسیج شاهد آزادی 138 نفر در کرمان بودیم که بیشترین آمار آزادی را در سراسر کشور داشتیم و این در شرایطی‌ست که یک هزار و 92 نفر در مرحله نخست از زندان‌های سراسر کشور آزاد شدند.

موسوی‌قوام تصریح کرد: در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز 2 هزار نفر از زندان‌های سراسر کشور آزاد می‌شوند و در استان کرمان نیز به تعداد سن شهید حاج قاسم سلیمانی 63 نفر را از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی آزاد می‌کنیم که 30 نفر توسط ستاد دیه، 18 نفر توسط مجموعه قضائی سطح استان و بقیه توسط اداره کل زندان‌ها آزاد می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ابراز داشت: مرحله سوم آزادی زندانیان 15 بهمن ماه سالروز ولادت حضرت زهرا و برای آزادی محکومان زن جرائم غیرعمد است و مرحله چهارم آزادی زندانیان هفتم اسفندماه (13 رجب) و مرحله آخر 19 اسفندماه در روزهای پایانی سال است و متولیان کار توسط بسیج انجام می‌شود.

موسوی‌قوام با اشاره به اینکه در جلسات صلح و سازش به نتایج مطلوبی در استان کرمان رسیده‌ایم، ادامه داد: رقم بدهی 30 زندانی جرائم غیرعمد که قرار است توسط ستاد دیه آزاد شوند 28 میلیارد تومان بوده که نزدیک به 25 میلیارد تومان را رضایت گرفتیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: با آزادی 30 نفر از مددجویان واجد شرایط کمک ستاد دیه همچنین 144 نفر زندانی واجد شرایط در استان باقی می‌ماند که امیدواریم در سه مرحله بتوانیم این افراد را تا پایان سال جاری آزاد کنیم.

انتهای پیام /

۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱
تعداد کلیک: ۹۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (2 رای)
  • فاطمه
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
  • 0
  • 0
    0

سلام و عرض ادب میشه شوهر منم آزاد کنید آخه من با یه بچه چکار کنم تنها خواهش میکنم شوهر منم بیرون بیارین 🙏

  • فرزندان زندانی
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴
  • 0
  • 0
    0

ما شیش فرزند زندانی موسی سیستانی هستیم کمک کنید پدرم ازاد بشه اینده ما شیش نفر درخطر هسته


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.