English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورود بسیج برای کمک به ستاد دیه بسیار بابرکت بود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ورود بسیج برای کمک به ستاد دیه بسیار پربرکت بوده و تجربه نشان داده هر جا که بسیج وارد شده بسیار اثربخش بوده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله موحد کرمان در نشست ستاد دیه استان که با موضوع آزادی 63 زندانی جرائم مالی و غیرعمد برگزار شد اظهار کرد: در هفته مقاومت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدامات بسیار خوبی توسط دستگاه قضا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کرمان خودش را مدیون شهید سلیمانی می‌داند، افزود: 63 برنامه در درون دستگاه قضا استان برنامه‌ریزی شده است که به تعداد سن این شهید والامقام برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه اهدای خون 63 قاضی و آزادی 63 زندانی جرائم غیرعمد گوشه‌ای از این برنامه‌ها است گفت: آزادی زندانیان جرائم مالی و جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و سایر دستگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و جریان سازی برای کمک‌های مردمی باید بیشتر تلاش شود گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یک سنت حسنه است که از دیرباز بازاریان دور هم جمع می‌شدند و دستگیری از یک زندانی و خانواده زندانی و گلریزان برای آزادی او را انجام می‌دادند و این کارها سابقه طولانی در فرهنگ ایرانیان دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ورود بسیج برای کمک به ستاد دیه بسیار پربرکت بوده است افزود: تجربه هم نشان داده هر کجا که بسیج وارد شده بسیار اثربخش بوده است.

وی بیان کرد: از هفته بسیج در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان سپاه و بسیج وارد شده و همکاری بسیار خوبی داشتند که ادامه هم دارد و بسیار بابرکت بوده است.

انتهای پیام/

۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
تعداد کلیک: ۸۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.