English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مزایده مدال قهرمانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

قهرمان تیرانداز زنجانی در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مدال برنز مسابقات جهانی امارات خود را به مزایده گذاشت تا برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هزینه شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رقیه شجاعی در خصوص این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: سردار بزرگ سپاه اسلام عاشق مردم و خدمت به آن‌ها بود و در این راه جغرافیا و مرز نمی‌شناخت.

قهرمان تیرانداز زنجانی با تاکید بر ضرورت الگو قراردادن شهید سلیمانی و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی از سوی همه اقشار جامعه بویژه جوانان انقلابی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: سردار سلیمانی الگوی ورزشکاران هستند، چرا که درس جوانمردی به آنها دادند.

وی سردار شهید را محبوب‌ترین شخصیت برای مردم و به ویژه جوانان مطرح کرد و افزود: اگر می‌خواهیم پیرو خط  امام حسین علیه‌السلام شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشیم باید جنبه‌های رفتار و زندگی این شهیدان سرافراز را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه شهادت سردار اسلام به دنبال انجام کار ماندگار بودم، گفت: در همین راستا تصمیم گرفتم، کاری ماندگار در سالروز شهادت ایشان انجام دهم و برای همین منظور درصدد هستیم مدال برنز مسابقات جهانی امارات را به مزایده گذاشته و در راستای آزادی زندانیان هزینه کنیم.

قهرمان تیرانداز زنجانی گفت: این اقدام در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و به مناسبت سالروز شهادت سردار است تا در یادها بماند که حتی نام و یادش نیز برکت آفرین و راه‌گشای گره‌های کور است.

وی تصریح کرد: امید که این مزایده با مبلغی قابل توجه موجبات آزادی زندانیان بیشتری را فراهم کند تا باری از دوش خانواده‌ها در این شرایط سخت کرونایی با آزادسازی عزیزانشان برداشته شود.

رقیه شجاعی ورزشکار زنجانی موفق به کسب مدال برنز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین امارات شد و در ماده آر2 تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده، با ثبت رکورد ۲۲۵ در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

۷ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۲۸
تعداد کلیک: ۸۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.