English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 4 میلیارد ریالی بانوان اردبیلی برای آزادی 18 زندانی غیرعمد

بانوان نیکوکار استان اردبیل در طول چهار سال گذشته با برگزاری سالاانه یک همایش و اهدای رقمی بالغ بر 4 میلیارد ریال زمینه آزادی 18 بدهکار مالی را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جلسه هماهنگی پنجمین همایش بانوان خیر استان به ریاست سید مجتبی حسینی نایب رئیس هیأت امنا و  مدیر کل زندان‌های استان و با حضور فریبا محم لو مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد امام، مریم حامدی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس علیه‌السلام، یعقوب سربازجدا مدیر زندان مرکزی اردبیل و هاله اصلان‌نسب مشاور امور بانوان اداره کل زندان‌های اردبیل در ساختمان نمایندگی ستاد دیه استان برگزار شد.

کریم‌الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در این جلسه با تقدیر از همیاری اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: در بین محبوسان غیربزهکار با زندانی شدن سرپرست یا مادر خانواده، بنیان آن جمع با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که تلاش در راستای استخلاص این افراد در حقیقت خدمت به یک خانواده و در نگاه کلی ممارست در راستای ارتقای سلامت اجتماعی است.

وی افزود: ازابتدای سال جاری تا کنون تعداد 127زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 174میلیارد و 117میلیون ریال از سطح زندان‌های استان آزاد شدند که به ترتیب 118 نفر از این افراد بابت محکومیت‌های مالی، 6 نفر بابت ناتوانی در پرداخت تعهدات مهریه و 3 نفر به علت دیات ناشی از حوادث کارگاهی در بند حضور داشتند.

محبوبی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و مالی عمده‌ترین علت  حبس بدهکاران مالی است، اظهار کرد: 95 درصد این افراد صاحب فرزند بوده و در شمار سرپرست خانوار به شمار می‌آیند.

انتهای پیام /

 

۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
تعداد کلیک: ۸۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.